Vyhazov z práce

Vyhazov z práce

Snad nejhorší věc, kterou by nechtěl nikdo z nás zažít, je vyhazov z práce, zvláště pokud se v práci cítíte dobře. Ten může být způsoben hned několika faktory, které si zde popíšeme tak, abyste mohli případně vydedukovat, kde se stala chyba, nebo se těmto chybám vyvarovat.

Přílišné emoce

Někteří z nás jsou velmi emocionální lidé, a je to poznat také na pracovištích. Přílišné emoce mohou bohužel někdy působit negativním dojmem, který může skutečně vyústit až ve vyhazov, který si nikdo z nás nepřeje. Přílišné emoce zkrátka na pracoviště nepatří, a není divu, že se to nadřízeným příliš nelíbí. Tedy ne nějak často. Stejně tak je potřeba si dávat pozor, komu se svěřujete se svými problémy. Pokud si budete na práci příliš stěžovat nesprávným lidem, také vám to příliš nepomůže. Pozor byste si měli dávat také na intenzitu stěžování. Pokud bude pořád něco, nevěstí to o vašem dalším působení v práci nic pozitivního.

Pesimismus

Ani pesimismu není na pracovišti zrovna vítaný, a není se čemu divit. Pokud velmi často používáte slova typu „nezvládnu to“, „tohle je na nic“, pak zřejmě na pracovišti negativním člověkem budete, a žádné dobré vyhlídky vám to nepřinese. V takovém případě se pak dá očekávat poměrně rychle vyhazov. Ne kvůli vaší povaze jako takové, ale především proto, že šéf očekává nějaké to pozitivní myšlení i dobré výsledky. A ty s pesimismem zřejmě nedosáhnete, což vám může značně uškodit.

Půjčka bez doložení příjmu
Půjčka bez doložení příjmu

Nic neskrývejte

Na pracovišti se rozhodně nevyplatí skrývat jakékoli problémy. Můžete sice věřit a doufat, že vetší pracovní problém vyřešíte sami, ale nemusí to být pravda. V takovém případě ale můžete ohrozit také své kolegy, za což vám jistě nepoděkují. Dávejte si na to proto pozor, a v případě problému jej raději hned nahlaste. Můžete si tím ušetřit spoustu starostí ale také vyhazov.

Zbytečné konflikty

Příliš dobré není, když vytváříte na pracovištích zbytečné konflikty. Nějaké pomluvy a drby, to na pracovišti vždy vytvoří zlou krev. Stejně tak neustále si stěžování náladu nijak nezvedne. Vytváří se tím zcela zbytečné napětí, které pak dolehne na všechny vaše kolegy. Navíc, pokud budete negativně komentovat práci kolegů, může se to ve finále obrátit proti vám, což byste určitě nechtěli.

Bez vás to nejde

Nejhorší věcí, kterou můžete udělat je, že si budete myslet, že to bez vás nepůjde. Že by bez vás zaměstnavatel nevěděl kudy kam. Zpravidla to není pravda, a každý je více méně nahraditelný. To je třeba mít na paměti. Pokud vás tedy takové myšlenky napadají, měli byste se na sebe podívat očima zaměstnavatele, a třeba vše uvidíte v jiném světle. Nezapomínejte se ale pravidelně vzdělávat, jen tak vás skutečně nezaskočí vůbec nic.

Nesmyslné očekávání

Ačkoli můžete být skutečně velmi dobří v tom, co děláte, můžete občas vzbudit nesmyslné naděje. Stačí jen nějaké slíbení něčeho, co reálně nemůžete splnit, a malér je na světě. Můžete slibovat kolegům i nadřízeným, ale příliš dobra to neudělá. Zůstávejte proto nohama na zemi. Tyto nesmyslné sliby totiž mohou zastínit opravdovou kvalitu vaší práce, a to není dobré.

Pozor na opakování chyb

Ano, říká se, že chybami se člověk učí. A jsou to skutečně velmi cenné rady, které si z toho můžete odnést. Zaměstnavatelé také velmi často investují do školení svých zaměstnanců tak, aby se takovým chybám vyvarovali. Pokud ale své chyby neustále opakujete, pak to může být důvod k vyhazovu. Rozhodně se ze svých chyb poučte!

Tak co? Děláte některé z těchto chyb? Pokud ano, věříme, že se jim již budete vyvarovat tak, abyste mohli ve své práci setrvat co nejdéle.

Chybí Vám peníze? Využijte půjčku bez doložení příjmu.

 


Další články